ZAFUL HAUL: BIKINI, SUKIENKI I INNE


Jakiś czas temu złożyłam zamówienie na Zaful i kilka dni temu podekscytowana otwierałam paczkę. Każde moje oczekiwanie na zamówienie, nie tylko rzeczy z zagranicy, czyni mnie bardzo niecierpliwą. Nie mogę się doczekać, kiedy zawita u mnie listonosz czy kurier. W końcu tak się stało. Zakupy są bardziej ubraniowe niż zwykle.  Sama nigdy blogerką modową się nie nazwałam i pewnie nie nazwę, więc nie pokażę wam 'ciekawego outfitu na urodziny każdej ciotki', bo z modą mam, stety niestety, niewiele wspólnego. Mam jednak nadzieję, że zaprezentuję wam ubrania tak, żebyście mogły ocenić czy nadają się czy nie, do wyjścia na urodziny do każdej ciotki, ha! Linki do rzeczy na stronie zostawię na końcu posta, jeżeli chciałybyście porównać z rzeczywistością, obejrzeć.


Strój kąpielowy zamówiłam po tym jak zobaczyłam go u pewnej zagranicznej youtuberki, leżał na niej świetnie. Posprawdzałam wszystko i wybrałam rozmiar S. Góra pasuje spoko, jednak dół mogę wcisnąć na siebie maksymalnie za kolana. Nie mam pojęcia skąd ta różnica. Strój jak strój, wygląda nieźle, ale szału nie ma.




Czerwona sukienka jest rzeczą, która w tym zamówieniu skradła moje serce. Piękny kolor, wykonanie w porządku, poza tym, że materiał wydaje się... nieoddychający? Z pewnością wiecie co mam na myśli. Wygląda identycznie jak na stronie, nie ma się do czego przyczepić. 



Okulary, które zamówiłam również na żywo nie różnią się niczym od tych na zdjęciu. Wyglądały super, do czasu aż na nie nie usiadłam. Od razu odpadła w nich rączka, ale jestem świadoma, że to moja wina. Wyglądają bardzo ładnie i przez kilka dni ich żywota, byłam z nich bardzo zadowolona.




Najgorszą rzeczą z zamówienia i sporym dla mnie rozczarowaniem jest sukienka, z którą wiązałam duże nadzieję. Dekolt jest bardzo duży, nitki zwisają gdzie tylko się da, materiał wygląda na tani- śliski i prześwitujący. Po zrobieniu zdjęcia sukienka wylądowała w koszu, bo nie nadaje się do niczego innego. Szkoda...




Zwykła bluzka, którą zamówiłam z lubości do prostoty wygląda w porządku. Materiał jest dosyć gruby i fajny, jednak mam wrażenie, że krój jest trochę nie taki jak powinien i znacznie mnie poszerza tam, gdzie poszerzenia wcale nie potrzebuję. Nosić na co dzień będę, bo mimo to wygląda nieźle.



No i szalik, w którym jestem absolutnie zakochana. Jest przemiły w dotyku, bardzo duży i świetnie wykonany. Nie różni się od o wiele droższych szali dostępnych w sieciówkach i już wiem, że będzie moim ulubieńcem jesienno-zimowym. Cudowny! :)



18 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, szczególnie przypadła mi do gustu ta czarna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne rzeczy ;) Ta czerwona sukienka ! Mega.. kocham czerwień w sukienkach <3 Jest taka zmysłowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku jakie ładne te rzeczy! Aż miło patrzeć, może coś nowego kupię?

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam w linki , później bardziej pooglądam tą ich stronę ;)
    Świetne rzeczy ;)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pokażesz się kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest cudowna ta czerwona i super, że z nimi współpracujesz! Mają cudowną jakość rzeczy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnie z tą jakością, ale o wszystkim staram się wspomnieć pod zdjęciami :)

      Usuń
  7. Czarno biała bluzka i szal najbardziej wpadły mi w oko. Czarną sukienkę ostatnio zakupiłam dosyć podobną z innej strony i również byłam bardzo rozczarowa :)
    https://onaonikot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szal mnie zdecydowanie zauroczył, uwielbiam go! :)

      Usuń
  8. Takie jeszcze letnie te rzeczy w większości. Okulary przeciwsłoneczne i kostium są boskie. Baseballowa koszulka i szalik też mi się podobają :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiekszosc rzeczy jest tak pieknie letnie, ze tesknie za upalem :D Świetny szalik :D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy i współczuję sytuacji z okularami:D:*
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Strój jest super i ta czerwona kiecka :D

    Poklikałam Ci :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz w tej czerwonej sukience :) a szalik mam identyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest ta czerwona sukienka :) Ogólnie wszystko jest świetne pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!