WIBO 3 STEPS TO PERFECT FACE- PALETA DO KONTUROWANIA ZA DYSZKĘ?


Jak już pewnie wszystkie wiecie właśnie trwa promocja -49% na produkty do twarzy w Rossmanie. Nie zrobię wam postu, w którym pokażę wam, które rzeczy warto, a których nie warto kupić, bo tych kosmetyków (wbrew pozorom) nie mam tak dużo. Dziś o kosmetyku, który mimo tego, że moim zdaniem, dostać będzie nie tak łatwo- to mieć warto. Paleta do konturowania z Wibo, którą ja kupiłam jakoś na początku tego roku za około 18 złotych, teraz co prawda kosztuje plus, minus 20 zł, ale na promocji możecie ją dorwać za dyszkę, co jest ceną normalną dla pojedynczego bronzera, czy różu z kategorii 'tańszych' kosmetyków. Producent nazwał paletę 3 steps to perfect face, do czego już na wstępie się przyczepię, bo niestety, używając tej palety, możemy wykorzystać jednocześnie tylko dwa, a nie trzy produkty. Dzieje się tak, ponieważ neutralny bronzer można połączyć z chłodnym rozświetlaczem lub ciepłym różem, ale rozświetlacza z różem nie zalecałabym w tym przypadku łączyć, bo nie będzie to wyglądało spójnie. 





Moim ulubionym produktem z palety był (później wytłumaczę, skąd ten czas przeszły) bronzer. Ma niemal idealny neutralny odcień, który pasować będzie osobom z chłodną jak i ciepłą urodą. Nada się do konturowania i ocieplania. Pigmentacja jest zadowalająca i jedynym minusem, jaki dostrzegłam, jest to, że trochę za bardzo się pyli, przez co marnujemy produkt i coś tam w pobliżu jeszcze ubrudzimy. Gdyby był do kupienia pojedynczo- z pewnością kupiłabym po raz kolejny. Mój niestety miał mały pojedynek z podłogą w łazience, który przegrał i rozsypał się na kawałki. Jest przykro, ale nie aż tak, żeby całą paletę dla niego, właśnie, kupić.




Róż jest piękny i bardzo przypomina kultowey już róż od NARS. Pięknie wygląda latem, na ciemniejszych trochę niż porcelanowe karnacjach. Zimą staje się odrobinkę za ciepły i te złote drobinki, które latem wyglądają bajecznie, stają się trochę zbyt nachalne. Jest moim letnim ulubieńcem, ale w zimę zamieniam go na coś matowego. Wrócę do niego, gdy znów nadejdą ciepłe, słoneczne dni, ale jak wszyscy wiemy- na razie do takich daaaaaaaaleko.




Rozświetlacz najmniej przypadł mi do gustu. Jest trochę za twardy i za mało kremowy, przez co można się nabawić problemów z jego nakładaniem. Na skórze o ciepłym tonie, bardzo łatwo z nim przesadzić i niestety efekt minie się z zamierzonym. Myślę, że bardzo ładnie wyglądałby na paniach z porcelanową cerą. 




Co do samego opakowania... Jest niestety bardzo słabej jakości. Na czarnym plastiku palce odbijają się po każdym użyciu a po jakimś czasie bardzo się on rysuje. Po kilkunastu użyciach pękł zatrzask i paleta się nie zamyka. Tutaj ogromny minus i liczyłabym na coś solidniejszego.


A może wy myślicie co innego o palecie z Wibo?
Udało wam się ją dostać na obecnej promocji?
Dajcie znać w komentarzach :)


22 komentarze:

  1. Ja nie byłam na promocjach Rossmanna :) tego typu paletę mam z Mur ale tą większą co ma 8 kolorów :) więc jak narazie mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paletka , mega odcienie.
    W rossmanie często są fajne promocje.
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nwm czy wibo zrobiło kopię czy sleek ale obie firmy mają takie same trio o.o Mam to ze sleeka a moja mama z wibo. I niczym się nie różnią ;o Prócz ceny xd
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, też o tym słyszałam! :)

      Usuń
  4. Jeszcze nie byłam na wyprzedażach w Rossmanie, ale paletka ma ładne odcienie. :)
    Pozdrawiam! ♥
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja i tak się takimi nie maluje bo nie mam czasu i chyba tez nie umiem :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tej paletki, ale raczej się nie skuszę, bo każdy z elementów paletki (tj puder, rozświetlacz i róż) już mam, tylko w pojedynczych wersjach :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo opakowania chciałam kupić i nie było, dzicz u mnie rzuciła się na wszystko i pół rossmana nie ma:D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie udało mi się jej dopaść na promocji :l ale coś wydaje mi się, że ten róż byłby dla mnie jednak za ciepły..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli opalasz się w latem trochę to myślę, że mógłby być dobry
      pozdrawiam! :)

      Usuń
  9. świetna jest ta paletka :) chyba sobie zainwestuje w nia ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś na nią polowałam, jednak nie mogłam jej znaleźć. Potem zrezygnowałam z niej...Może warto znowu poszukać tej paletki :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ta paleta! Coraz bardziej przekonuję się do produktów z Wibo ;) Na promocjach w rossmannie kupiłam paletę cieni do oczu z wibo i jest cudowna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się nie maluję i niezbyt interesują mnie takie rzeczy. Chociaż być może kiedyś się skuszę ;)
    I również obserwuję ^^
    Baldur

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dzisiaj idę coś wybrać u właśnie się nad nim zastanawiałam. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba wypróbuję ;) https://zwyczajny---blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmiana adresu bloga!: http://amarantowe-usta.blogspot.com/

      Usuń
  15. Mam tę paletę jakoś tak od maja, mega ciężko było mi ją dostać. Bardzo ją lubię ale jak dobrze zauważyłaś nie ma opcji, żeby stosować wszystkie 3 produkty na raz. Moim ulubiecem jej tu rozświetlacz, widać w nim już denko :3 Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!