Lakiery hybrydowe marki Silcare- prezentacja kolorów.


Coraz częściej, kiedy mówimy o malowaniu paznokci, mamy na myśli hybrydę. Bo jest bardziej trwała, pomaga zapuścić paznokcie, dobrze wykonana nie będzie odpryskiwać. Na rynku pojawia się coraz więcej marek wypuszczających lakiery hybrydowe dla dziewczyn, które chciałyby spróbować swoich sił w domu. Są marki droższe i tańsze i są te ze średniej półki cenowej. Warto czytać o różnych, warto oglądać kolory, warto sprawdzać oceny dziewcząt, które już dane produkty wypróbowały. Dziś post raczej obiektywny, nie recenzja, dla tych z was, które myślą nad zakupem lakieru marki Silcare, ale wahają się nad odpowiednim kolorem. Przyznam się, że sama należę do osób, które muszą mieć odpowiedni odcień danego koloru, bo inaczej nie będzie mi się podobał (sama poszukuję zawsze nudziaków z ciepłymi akcentami). Wiem też, że często kolor na stronie a kolor w rzeczywistości sporo się różnią, więc chętnie zaprezentuję wam jak właśnie poszczególne kolory tej firmy wyglądają na wzorniku.





Baza i top coat The Garden Of Colour umieszczono w bardzo ładnej, matowej czarnej buteleczce. Pojemność zarówno bazy i topu jest spora, bo aż 15 g. Również cena jak na taką pojemność jest przyzwoita- 29,99 zł/szt. Lakier Color It to nudziak, wpadający w różowe tony (nr 20). W tym przypadku buteleczka jest plastikowa, lżejsza. Pojemność mniejsza (8g), cena niższa 8,99 zł/szt. 




Lakier hybrydowy Garden of Colour  umieszczony jest w identycznej buteleczce jak baza i top z tej samej serii. Kolor niebieski, delikatnie miętowy (nr 22). Hybryda Color It PREMIUM  to bardzo nasycony, może trochę neonowy odcień różu. (nr 80). Buteleczka znacznie cięższa od podstawowej wersji Color It. Czuć, że znacznie solidniejsza. Cena 11,99/6g.



Lakier hybrydowy z serii Rock It  to bardzo jasny odcień nude, który spodobać się może dla osób z jasną skórą. Przy moich opalonych dłoniach wygląda niestety bardzo biało. Myślę, że może nadać się dzięki temu na pierwszą warstwę koloru przy ciemniejszych odcieniach (nr 03). Cena: 9,99 zł/8g.




A wy, testowałyście już lakiery hybrydowe od Silcare? 


10 komentarzy:

  1. mam dwa i jak na razie nie są najgorsze choć z semlica są o wiele lepsze ale za razem droższe niestety
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolory :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie testowałam, ciągle się do tego zbieram. Co do kolorów, czerwony i biały są świetne :) reszta nie mój gust ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorki bardzo ładne ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tylko testowałam semilac ale mam tylko 1 kolorek :) nie kupuję bo u mnie by się marnowały z racji tego że w pracy nie mogę mieć pazurków pomalowanym więc używam tylko do stóp

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory , ten biały jest ładny.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz a kolory świetne :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój faworyt to zdecydowanie Golden Rose <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używałam i wciąż używam te lakiery, niektóre to totalne buble bo przy 6 warstwach krycie jest dopiero zadowalające ale paznokieć wtedy nie wygląda najlepiej, jednak to pojedyncze przypadki:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!