Paleta cieni Iconic 3 | Makeup Revolution


Paletę z serii Iconic mam w swoim posiadaniu już prawie rok, była prezentem urodzinowym. W kolorach zakochałam już się na zdjęciach i marzyła mi się, aż w końcu trafiła do mnie. Ja i makijaż oczu z wykonaniem cieni nie bardzo się lubimy i gdyby profesjonalista zobaczył co wyprawiam, miałby pewnie niezły ubaw. Mam małe oczy, opadające powieki. Nie miałabym odwagi trzasnąć sobie na codzień kolorowego smoky, bo wiem, że przy mojej budowie oka nie wyglądało by to dobrze. Paleta to koszt około 20 zł i zawiera 12 cieni, głównie w odcieniach różu. Teorytycznie powinny to być kolory idealne dla zielonookich? A jak jest w praktyce? 




Pierwsze do rzuca się w oczy zaraz po spojrzeniu na paletę to niewątpliwie przepiękne kolory, które możecie dokładniej obejrzeć poniżej. Często, kiedy chciałam żeby na oku coś się działo a nie miałam pomysłu na makijaż, stawiałam na różową lub złotą kreskę namalowaną zmoczonym pędzlem nad rzęsami. Efekt jaki daje takie użycie nie jest nachalny, a wygląda- moim zdaniem- pięknie. 

Cienie nie są wysokich lotów, ale w miarę przyzwoicie napigmentowane. Dla osób, które makijaż wykonują tylko na sobie i nie są zbyt wymagające, paleta może okazać się ulubieńcem. Kolory są ze sobą fajnie skomponowane i dowolne połączenia powinny wyglądać fajnie. Zaskoczyło mnie to, że cienie te pylą się naprawdę nieznacznie, co sprawia, że nie muszę najpierw wykonywać makijażu oka a następnie twarz (a bardzo tego nie lubię). 

Myślę, że paletka Iconic 3 nada się jako 'pierwsza' paleta cieni do makijażu dla osób, które dopiero uczą się co się z czym je. Profesjonaliści i maniaczki kosmetyczne mogą być trochę zawiedzione. Przy takiej cenie warto spróbować pobawić się i poznać konsystencję, trwałość tych cieni.







7 komentarzy:

  1. Piękne cienie. Zapraszam do mnie :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam paletkę z MUR, ale zupełnie inną, nie mogę narzekać, pigmentacja jest dobra, ale gorzej jest z trwałością ;)
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka jest idealna i bardzo bym taka chciała :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohoho to coś d,a mnie - moje kolorki i wykończenia :D
    Fajnie, że prezentujesz pojedyncze rzeczy póki co u mnie z kosmetykami bida ale zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś kolejną osobą, u której widzę tą paletkę. Ale wcale mnie to nie dziwi bo kolorki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka ma takie odcienie jak lubię :) z MUR mam jedną paletkę czekoladową w wersji białej :) niektóre cienie się lekko osypują ale za taką cenę myślę że nie ma co narzekać :) co do trwałości jest całkiem przyzwoita ale zawsze wspomagam się duraline z inglota :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!