Jak zamawiać rzeczy z azjatyckich stron? | ROSEGAL: ROZDANIE DLA WAS ♥

Jakiś czas temu zrobiłam dla Was post, w którym porównywałam wygląd rzeczy z Rosegal na zdjęciach ze strony i w rzeczywistości. Bardzo chciałam, żeby ten post również tak wyglądał, jednak rzeczy ubraniowych do porównania mam tylko dwie, a cała reszta to duperelki, które wyglądają identycznie jak na stronie. Po zdjęciach wypisałam wam wszystkie linki do rzeczy, które pokazałam i możecie je samodzielnie skonfrontować ze zdjęciami umieszczonymi przeze mnie. Przesyłkę podobnie jak ostatnio dostałam jakoś po dwóch tygodniach, więc długo się nie naczekałam.


Uwaga: Na końcu postu pojawiła się informacja o rozdaniu, w którym do wygrania jest zestaw 10 pędzli. Zapraszam do zerknięcia i udziału. :)


Ale jak właściwie bezpiecznie zamawiać rzeczy z takich stron?

1. Planując zamówić rzeczy ze stron typu Rosegal etc., warto zarejestrować tam swoje konto. Dzięki temu będziemy otrzymywać punkty za zakupy, które w następnym zamówieniu możemy zamienić na dolary. Jesteśmy w stanie na bieżąco śledzić status przesyłki. Dodatkowo na email dostajemy numer śledzenia przesyłki i możemy spodziewać się, kiedy listonosz odwiedzi nas z naszym zamówieniem.




2. Teraz możemy zapoznać się z asortymentem danego sklepu. Warto być świadomym, że nie każda rzecz w rzeczywistości będzie wyglądać tak jak na stronie, na modelce. Polecam przed złożeniem zamówienia przejrzeć posty na blogach o danej stronie, być może tam znajdziecie jakąś perełkę i będziecie świadomi jak dana rzeczy wygląda naprawdę, nie tylko na zdjęciach sklepu. 

Zawsze sprawdzaj wymiary danego rozmiaru na stronie. Zdarza się, że w jednym zamówieniu zamawiam sukienkę w rozmiarze S, drugą zaś w L. 


3. Zamawiaj rzeczy raczej tańsze niż droższe. Jeżeli coś nie przypadnie ci do gustu, nie będziesz żałować zakupu.

4. Sprawdzaj materiał z jakiego jest wykonana dana rzecz. Często na zdjęciu wygląda na miłą bawełnę a w opisie jest jakaś brzydki, śliski materiał. Unikniesz rozczarowania.

5. Miłych zakupów! :)






______________________________________________________

LINKI DO RZECZY
kurtka: LINK
biała koszulka Don't be a dick: LINK
pędzle do makijażu: LINK
lakier hybrydowy: LINK
gąbeczka do makijażu: LINK
wzornik do lakierów: LINK
pędzel do rozświetlacza: LINK
szczotka do brwi: LINK

___________________________________________


ROZDANIE
do wygrania: zestaw 10 pędzli

Zasady rozdania:
1. Musisz być obserwatorem mojego bloga.
2. Zostaw swój adres email w komentarzu.
2. Czas trwania rozdania: od publikacji posta do 30 września do godziny 22.00
3. Zwycięzca losowany jest z zostawionych poniżej komentarzy.

1 października napiszę na maila do wylosowanej osoby, jeżeli nie otrzymam odpowiedzi do trzech dni- wylosuję kolejną osobę! :)
Nagroda (paczka) idzie z mojego adresu więc nie musicie martwić się ani o cło ani o miesiące oczekiwań na przesyłkę.

22 komentarze:

  1. W sumie mogłabym wziąć udział w rozdaniu, ale mam już takie pędzelki, więc niech dziewczyny cieszą się tymi cudami :* Świetny post;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozmiary fakt faktem maja straszne :D Poklikałam we wszystko :) Klikniesz też u mnie?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, życzę powodzenia :)
    Zapraszam do mnie :D
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatny post dla modowych blogerek ;) Masz bardzo dobrą jakość zdjęć, przez co przyjemnie się czyta (i tak fajne) wpisy. Linki kliknięte, a co do rozdania, to spróbuję, a co mi tam :)

    ann-goldwin@wp.pl

    Pozdrawiam! http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie tanie gadżety ;)

    Patrycjja@live.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre rzeczy mają fajne :) mnie u nich najbardziej interesują gadżety :),poklikane,
    Właśnie potrzebuje nowych pędzli :)
    Aneczkablog@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie bardzo fajne są te rzeczy :)
    Wiktoria1459@wp.pl
    http://viviiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rady , bardzo praktyczne .
    Fajny post.
    Biorę udział w losowaniu :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/
    Mój e-mail julaa.julka@vp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twego bloga! przez chwilę myślałam ze znikasz na zawsze ;). Pozdrowienia ;*. Biorę udział. jowisz2877@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo by mi się te pędzle przydały, dlatego z chęcią wezmę udział. Być może szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    ragazzablog99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj rozmiarówka zawsze najważniejsza ! :D Choć sprawdzam idealnie to zawsze coś jest nie tak, ale to może ja jestem niewymiarowa :D
    No nic życzę powodzenia w wygranej pędzli ja już mam swoich na pęczki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaale fajnie byloby wygrac te cuda! Masz świetny gust! Bomberka skradła moje serce!
    e-mail: olivkv.blog@gmail.com
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział :)
    Obserwuje jako: Nadia
    jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. przydatny poradnik ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Klaudia M
    E-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    Obserwuję , jako Gabriela Leńczuk mój email to bisiagabrysia3@gmailcom

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post , właśnie zastanawiałam nad kupnem na azjatyckiej stronce ale nie za bardzo wiedziałam jak to zrobić , świetny poradnik .
    Mój blog <>
    Jeśli spodobał ci się mój blog zostań ze mną na dłużej i zaobserwuj go wtedy na pewno nie ominiesz żadnego wpisu

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: sylwia s
    E-mail: kosmetykoweszalenstwo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że koszulka dobra jakościowo :)

    aingealmaith@gmail.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!