25 pyta艅 kosmetycznych | TAG 馃拕 馃拫


Po raz kolejny przychodz臋 do was z tagiem. Po raz kolejny postara艂am si臋, 偶eby dotyczy艂 on g艂贸wnej tematyki bloga, czyli kr臋ci艂 si臋 ko艂o sfery urodowej. Przyznam si臋, 偶e kilka pyta艅 wyrzuci艂am, poniewa偶 wydaje mi si臋, 偶e s膮 one zb臋dne i czytaj膮c je tylko zmarnujecie sw贸j czas. 




1. Ile razy dziennie myjesz swoj膮 twarz?
Myj臋 twarz dwa razy dziennie- rano, przed makija偶em i wieczorem, przed na艂o偶eniem kremu na noc.

2. Jaki masz typ cery?
Mam cer臋 mieszan膮 ze sk艂onno艣ci膮 do przet艂uszczania w strefie T. 

3.  Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Od jakiego艣 czasu s膮 to p艂yny micelarne marki Ziaja. Jeden z nich pokazywa艂am wam tutaj, chocia偶 wol臋 raczej t臋 niebiesk膮 wersj臋. S膮 niedrogie, w miar臋 wydajne i dobrze zmywaj膮 makija偶 jak i oczyszczaj膮 twarz rano.





4.Kt贸ra gwiazda wed艂ug Ciebie ma zawsze 艣wietny makija偶?
Uwielbiam makija偶 Angeliny Jolie. Dosy膰 prosty a wygl膮da przepi臋knie.

5. Zbrodnia w makija偶u, kt贸rej nie mo偶esz prze偶y膰?
Pomara艅czowy podk艂ad, za du偶a ilo艣膰 pudru, przerysowane lub za ciemne brwi.

6. Jakiego kremu do twarzy u偶ywasz?
Moim ulubionym jest krem Soraya (tu o nim pisa艂am) a na dzie艅, szczeg贸lnie pod makija偶 krem nawil偶aj膮co-matuj膮cy Under Twenty.




7. Czy masz piegi?
Mam piegi, widoczne g艂贸wnie latem, ale nie jest ich du偶o. 

8.  U偶ywasz kremu pod oczy?
Nie u偶ywam, pod oczy daj臋 ten sam krem, kt贸rego u偶ywam do ca艂ej twarzy. 

9. Mia艂a艣 kiedy艣 problem z tr膮dzikiem?
W sz贸stej klasie szko艂y podstaw贸wki mia艂am tr膮dzik g艂贸wnie w okolicy czo艂a. Z wiekiem przesz艂o. 

10. U偶ywa艂a艣 kiedy艣 tabletek antytr膮dzikowych?
Nie u偶ywa艂am.

11. Jakiego podk艂adu u偶ywasz?
U偶ywam naprzemiennie kilku podk艂ad贸w, jednak najcz臋艣ciej jest to w艂a艣nie Maybelline Affinitone i podk艂ad mineralny Lily Lolo.

12. Co z korektorem?
Eveline Argan Oil na zmian臋 z Miss Sporty Perfect Stay. Na niedoskona艂o艣ci leci kamufla偶 z Catrice.




13. W jakiej tonacji jest twoja sk贸ra?
Ciep艂ej.

14. Co s膮dzisz o sztucznych rz臋sach?
Uwa偶am, 偶e umiej臋tnie na艂o偶one wygl膮daj膮 przepi臋knie. Przy mojej opadaj膮cej powiece i dosy膰 ma艂ych oczach- 艣rednio. 

16. Jakiej mascary teraz u偶ywasz?
Od jakiego艣 czasu u偶ywam tylko mascary Lovely Curling Pump Up.


17. Jakich narz臋dzi u偶ywasz do aplikowania makija偶u?
Do aplikacji makija偶u u偶ywam tylko p臋dzli. 

18. U偶ywasz bazy pod makija偶?
Uwa偶am, 偶e najlepsz膮 baz膮 pod makija偶 jest dobrze dobrany krem.

19. Kredka do oczu czy eyeliner w p艂ynie?
Lubi臋 efekt roztartej na oku kredki do oczu, eyelinera nie u偶ywam.

20. U偶ywasz kosmetyk贸w mineralnych?
Bardzo cz臋sto u偶ywam podk艂adu i pudru mineralnego. 

21. Ulubiony r贸偶?
Mam tylko dwa r贸偶e do policzk贸w i zdecydowanie bardziej wol臋 roz艣wietlaj膮cy r贸偶 z paletki Wibo




22. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawc贸w lub na bazarach?
Nie kupuj臋, poniewa偶 najcz臋艣ciej to podr贸bki. Za t臋 sam膮 cen臋 dostaniemy co艣 lepszego w drogerii. 

23. Czy zdarza Ci si臋 niezdarnie nak艂ada膰 makija偶?
Jak ka偶dej z nas. Nie raz powinnam by膰 gotowa na 10 minut temu a w mi臋dzy czasie pij臋 kaw臋, pakuj臋 torebk臋 i robi臋 makija偶. 

24. Je艣li mia艂aby艣 wyj艣膰 z domu u偶ywaj膮c tylko jednego produktu, co to by by艂o?
Chyba by艂by to tusz do rz臋s, z cer膮 na razie (odpuka膰!) nie mam wi臋kszych problem贸w a i moje brwi ostatnio wygl膮daj膮 jako艣 lepiej. 

25. Czy wychodzisz z domu bez makija偶u?
Wychodz臋 i to bardzo cz臋sto. Szczeg贸lnie w okresie letnim cz臋艣ciej 艣migam w艂a艣nie bez niczego na buzi ni偶 z pe艂nym makija偶em. Jak to m贸wi膮: szewc bez but贸w chodzi.



Poprzedni TAG na blogu: 

17 komentarzy:

  1. 1 i 2 odpowiedzi brzmia艂y by identycznie :) te micki bardzo lubi臋 ale ostatnio u偶ywam zielonego garniera :). Co do gwiazd nie zwracam uwagi jaki maj膮 makija偶 :P w sumie nie 艣ledz臋 ich nawet :). Moim zdaniem za bardzo przerysowane brwi to co艣 wstr臋tnego i za bardzo zrobione sztuczne rz臋sy kt贸re maj膮 jeszcze ton臋 tuszu z grudkami :D fuuuj. Mam sporo przebarwie艅 w postaci myszek ale nie s膮 to piegi , kremy stosuj臋 r贸偶ne, nie mia艂am nigdy problemu z tr膮dzikiem ale przed ciote艅k膮 lubi co艣 mi wyskoczy膰. Z korektorami si臋 teraz k艂贸c臋 ma艂o kt贸ry mi pasuje :P , podk艂ad za ka偶dym razem te偶 jest inny :) krem pod oczy to u mnie podstawa :) nie przepadam za sztucznymi rz臋sami sama nie mia艂am i raczej nie chce mie膰 :) tzn niekt贸re s膮 ok ale te co wygl膮daj膮 naturalnie :) do makija偶u u偶ywam p臋dzli i g膮beczek, r贸偶u te偶 nie mam jakiego艣 ulubionego :P nr 24 tak samo wystarczy mi teraz tusz :) ostatnio moja cera ma dobre dni :) nr 25 podobnie czasami nawet mi si臋 nie chcia艂o malowa膰 w upa艂y :) wola艂am aby sk贸ra oddycha艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Zazdroszcz臋 bezproblemowej cery! Ja cz臋sto chodz臋 bez makija偶u, ale strasz臋 swoim nieko艅cz膮cym sie tr膮dzikiem

    OdpowiedzUsu艅
  3. super post :)

    Mo偶e wsp贸lna obserwacja ? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nie widzia艂am tych p艂yn贸w do demakija偶u z ziaji, musz臋 koniecznie je sobie zakupi膰 :) Lubi臋 ziajk臋 i czuj臋, 偶e przypad艂yby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Super post :)
    Zapraszam do mnie
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  6. U偶ywam tego samego korektora z Miss Sporty :) rozbawi艂a mnie Twoja odpowied藕 o brwiach, te偶 nie mog臋 prze偶y膰 jak widz臋 dziewczyny z odrysowanymi brwiami od s艂oika :)

    Pozdrawiam,
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  7. Do mycia twarzy te偶 lubi臋 Ziaj臋 i u偶ywam tego samego tuszu.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Super Tag :D
    Lubie czyta膰 takie rzeczy z niekt贸rych odpowiedzi podpatrzy艂am pare kosmetyk贸w :3

    OdpowiedzUsu艅
  9. 艢wietny tag :) R贸wnie偶 u偶ywam tego korektoru z Miss Sporty :)
    Zapraszam M贸j Blog :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ja r贸wniez mam piegi widoczne tylko latem :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  11. Znalaz艂am wiele pyta艅 gdzie moja odpowied藕 wygl膮da艂a by tak samo :D Na pewno 1 oraz 2. Kremu z sorayi r贸wnie偶 u偶ywam i polecam. A je艣li ju偶 wybra膰 jeden kosmetyk na wyj艣cie z domu to tak偶e zdecydowanie maskara :D Do kupna podk艂adu Lily Lolo wiele razy si臋 przymierza艂am ale obecnego w p艂ynie u偶ywam ju偶 baaardzo d艂ugo i jako艣 boje si臋 wypr贸bowa膰 czego艣 nowego haha

    Obserwujemy! :* www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  12. Jak widz臋 jak膮艣 kobiet臋 pomara艅czow膮 na twarzy to nie mog臋 ukry膰 艣miechu. ^^ Troch臋 to niegrzeczne z mojej strony, no ale nie mog臋.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ciekawy TAG ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  14. 艣wietne odpowiedzi! pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsu艅
  15. fajne odpowiedzi :) ja tego tuszu z lovely uzywam juz kilka lat i nie moglabym go zamienic na inny :D

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuje za Tw贸j komentarz!