Ile warta jest moja twarz? 馃挵


Przez bardzo d艂ugi czas przymierza艂am si臋 do podliczenia cen wszystkich kosmetyk贸w, jakich u偶ywam do codziennego makija偶u. Podejrzewa艂am, 偶e kwota wyjdzie niema艂a, ale warto wzi膮膰 pod uwag臋, 偶e produkty nie s膮 jednorazowego u偶ytku i cz臋sto s艂u偶膮 nam przez miesi膮ce. W膮tpi臋 r贸wnie偶 w to, 偶e wyjdzie wysoka, bo moje kosmetyki to rzeczy w wi臋kszo艣ci drogeryjne, og贸lnodost臋pne i niedrogie. Zebra艂am rzeczy, kt贸rych u偶ywam niemal przy ka偶dym makija偶u, nie bra艂am nic z kosmosu, dlatego nie ma tu pomadki, bo u偶ywam kolor na ustach nosz臋 bardzo rzadko. Pisz膮c ten wst臋p sama jeszcze nie znam wyniku.  Zatem, przekonajmy si臋!




Lista produkt贸w, jakie u偶ywam:

  • jako baza: krem Under Twenty, nawil偶aj膮co-matuj膮cy, 13 z艂
  • korektor Catrice Camouflage Cream, 010 Ivory, 13 z艂
  • podk艂ad Maybelline Affinitone, 03 light sand beige, 25 z艂
  • korektor Miss Sporty Perfect Stay, 001 light, 12 z艂
  • puder Lily Lolo Flawless Matte, 82 z艂
  • bronzer Bell Bronze Sun Powder, 13 z艂
  • roz艣wietlacz Lovely Gold Highlighter, 9 z艂
  • cie艅 do brwi Golden Rose, odcie艅 104, 10 z艂
  • paleta cieni E style, 01 Natural, 44 z艂
  • mascara Lovely curling Pump Up, 11 z艂

Razem: 232 z艂

Po podliczeniu uwa偶am, 偶e kwota nie jest wysoka jak na dosy膰 du偶膮 ilo艣膰 kosmetyk贸w. Spodziewa艂am si臋 nawet troszk臋 wy偶szej. Wynik znacznie podwy偶sza puder mineralny, kt贸ry swoj膮 drog膮 jest bardzo wydajny, wi臋c i tak warto. Ciekawa jestem kwoty, jak膮 otrzyma艂abym wliczaj膮c cen臋 p臋dzli... Ale o tym kiedy indziej! 







Poprzedni TAG na blogu:

47 komentarzy:

  1. O bo偶e ja tylko tusz do rz臋s i cienie :D


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na ka偶d膮 obserwacje i propozycje wej艣膰 w linki :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Tytu艂 mnie zaciekawi艂. Jednak u mnie jest podk艂ad i tusz. W dodatku tusz okazjonalnie :D hmm.. wi臋c moja twarz jest wartka oko艂o 50 z艂???

    Pozdrawiam ! M贸j blog - klik

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tytu艂 mocno z przymru偶eniem oka, Aleksandro! :)

      Usu艅
  3. Ooo 艣wietne takie co艣, jednak ja boj臋 si臋 podliczy膰 moje wszystkie kosmetyki :C


    OdpowiedzUsu艅
  4. U mnie du偶o nie wyjdzie, bo ja w sumie u偶ywam kremu bb, korektora i pudru transparentnego + od偶ywka do rz臋s. No i eos do ust.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zapomnia艂am napisa膰, 偶e r贸wnie偶 obserwuj臋 :)

      Usu艅
  5. 艢wietnie , ja u偶ywam tylko kremu nawil偶aj膮cego i EOS do ust.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  6. Bardzo fajny wpis :), nie widzia艂am takiego u mnie obecnie wysz艂o 154 z艂 :P

    OdpowiedzUsu艅
  7. U mnie lekko ponad 200 z艂, mimo 偶e produkty, kt贸rych u偶ywam pochodzi艂y z tych w miar臋 najta艅szych, jakie mo偶na spotka膰, a wiem, 偶e u niekt贸rych makija偶 to nawet wydatek 500 z艂 :0
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. Tytu艂 posta mnie zaintrygowa艂 :D Ja u偶ywam tylko kredki do brwii i moja twarz warta jest 7 zloty, o matko haha :D ZAPRASZAM :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  9. Super blog!! Czyli moja twarz prawie nic nie jest warta ;)) XD haha Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  10. Hah, czyli moja twarz jest taka ma艂o warta ;PP Ja u偶ywam tylko kremu bb i pomadki z golden rose ;) Bardzo przydatny post, przyznam 偶e tytu艂 najbardziej mnie przyci膮gn膮艂 :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  11. Niby nie taki wielki koszt, ale moja twarz nie kosztuje prawie w og贸le nic xD Wi臋c si臋 nie martw, bardzo fajny post i oczywi艣cie blog! ♥
    R贸wnie偶 obserwuj臋 i pozdrawiam ;)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  12. Wow, w sumie ciekawy post, co艣 innego. Faktycznie najdro偶szy by艂 puder, ale te偶 musz臋 si臋 zastanowi膰 nad jakim艣 dobrym, matuj膮cym bo 艣wiec臋 si臋 jak bombka...og贸lnie na co dzie艅 si臋 nie maluje. Czasem pomadka matowa, a og贸lnie to puder, czasem korektor ale mam naturalne jakby takie do艂ki pod oczami, lekko sine.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsu艅
  13. w sumie obliczajac tylko codzienny makijaz musia艂abym podliczyc tylko tusz do rzes i szmink臋, w zim臋 wysz艂oby wiecej bo wtedy bardziej si臋 maluj臋...wiec moja twarz zmienia swoj膮 warto艣膰 z porami roku i humorem haha :D/Karolina

    OdpowiedzUsu艅
  14. Fajny post! Obliczaj膮c m贸j koszt, wysz艂oby o wiele, wiele mniej. :D
    Dopiero zaczynam, wi臋c zapraszam. ;)

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  15. Wcale nie taki z艂y wynik :P
    Apropo zrobisz osobny post o pudrze? (czy ju偶 taki by艂 a ja nie mog臋 si臋 dokopa膰, b膮d藕 przeoczy艂am :c)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie by艂o, ale b臋dzie do po艂owy wrze艣nia na pewno zar贸wno o pudrze jak i podk艂adzie tej marki! :)

      Usu艅
  16. Niez艂y wynik, jestem ciekawa ile u mnie wyjdzie :)
    r贸wnie偶 obserwuje :*

    ulciiakblog [klik]
    odwdzi臋czam si臋 za obserwacj臋

    OdpowiedzUsu艅
  17. Mam du偶o kosmetyk贸w, ale nie u偶ywam ich wszystkich :) Ciekawy post, pierwszy raz takiego widz臋 :) Nie drogo jak na tyle kosmetyk贸w

    Obserwuj臋 :)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  18. Super pomys艂 na posta :) Ja nie u偶ywam du偶o kosmetyk贸w bo jedynie podk艂ad,korektor,pomadk臋 i tusz do rz臋s :)Ewentualnie jakie艣 cienie.



    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  19. Bardzo fajny i oryginalny post :) Troch臋 tych kosmetyk贸w u偶ywam, wi臋c suma by艂aby spora. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  20. Ja sie chyba nie odwaze podliczyc swojej kosmetyczki :p
    Fajny blog. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsu艅
  21. super pomys艂 na post<3
    co powiesz na wzajemn膮 obs? Daj zna膰 w komentarzu, buziole:*

    OdpowiedzUsu艅
  22. Cikeawy pomys艂 na post. Rzeczywi艣cie cena nie nie ogrmna, ale ma艂a te偶 nie ;D
    艢liczne zdj臋cia :)

    OdpowiedzUsu艅
  23. Produkty wydaj膮 si臋 warte kupienia.
    Obserwuje i b臋dzie mi mi艂o je艣li wejdziesz na mojego bloga i je艣li ci si臋 spodoba to zaobserwujesz
    M贸j snapchat blogowy: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  24. no nie藕le dziewczyny musz膮 traci膰 pieni臋dzy na kosmetyki... a ka偶da zazwyczaj ma po kilka pudr贸w lub tusz贸w wi臋c to wszystko si臋 zwi臋ksza ;d sama jestem ciekawa ile ja przeznaczam na kosmetyki :P

    zapraszam do mnie kochana, co powiesz na wspoln膮 obs?
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  25. Hmmm gdy tak pomyslec ile moglybysmy zaoszczedzic pieniedzy, ale malujac sie w sumie dbamy o siebie, o to, zeby wygladac jeszcze "prefekcyjniej", wiec w sumie warto :P
    Obserwuje :)
    https://teelax.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  26. Super post. Mam ten sam korektor z Miss Sporty! Jestem ciekawa ile moja twarz jest warta :D
    Obserwuje M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  27. Super post. Mam ten sam korektor z Miss Sporty! Jestem ciekawa ile moja twarz jest warta :D
    Obserwuje M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  28. Ciekawy pomys艂 na posta
    Zapraszam do mnie: Joko

    OdpowiedzUsu艅
  29. Chyba te偶 musz臋 si臋 podliczy膰 :) Ale my艣l臋, 偶e zmieszcz臋 si臋 w 200 z艂.
    M贸j blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  30. Te偶 u偶ywam korektora ceatrice :)

    OdpowiedzUsu艅
  31. Ciekawe ile wysz艂oby mi... Musz臋 to sprawdzi膰!
    Genialny post

    M贸j blog KLIK

    OdpowiedzUsu艅
  32. Ja wole swojej nie podlicza膰 bo chyba b臋d臋 p艂aka膰 :D 艣wietny psot :D

    OdpowiedzUsu艅
  33. Nigdy nie wpad艂am na takie podliczenie, ciekawy pomys艂!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  34. Ja nigdy nie robi艂am takiego podsumowania, ciekawe ile by mi wysz艂o :)
    Obserwuj臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  35. 艢wietny post, zrobi艂am sobie takie podsumowanie. I troszk臋 si臋 przerazi艂am :) wysz艂o ponad 300 z艂. A to tylko te kosmetyki kt贸rych u偶ywam codziennie. Nie b臋d臋 liczy膰 ca艂o艣ci bo chyba zemdleje :)

    dressed-in-makeup.blogspot.com/
    Obserwuj臋!

    OdpowiedzUsu艅
  36. Pami臋tam, jak ten tag hula艂 po blogach i by艂y dyskusje, czy wlicza膰 kosmetyki u偶ywane tylko codziennie, czy te偶 te od wi臋kszego dzwona. U mnie to si臋 zmienia, wi臋c pewnie i warto艣膰 twarzy si臋 zmienia... ;-) Ale na pewno wysz艂oby mi wi臋cej. ;-)

    OdpowiedzUsu艅
  37. Wow... Troch臋 to du偶o, no ale czasem trzeba si臋 po艣wi臋ci膰 dla 艂adnego wygl膮du :D
    M.脫.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wsp贸ln膮 obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  38. Uwielbiam blogi gdzie wida膰 ,偶e jest prowadzony z pasj膮 :)
    mega blog! oby tak dalej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuje za Tw贸j komentarz!